Pomoc pri návrate tovaru

Ako vyzerá vrátenie tovaru v krajine: Slovensko?

Pre vrátenie zásielky vyplňte prosím daný formulár. Následne obdržíte štítok na vytlačenie a nalepenie. Vrátenie tovaru je bez poplatkov.

Keď nám vraciate produkty, vezmite na vedomie nasledovné:

  • Mali by ste získať doklad o odoslaní a uschovať si ho, kým neobdržíte dohodnutú náhradu.
  • Vrátené produkty budú spracované do 5 pracovných dní (okrem soboty) od prijatia.
  • Tovar musíte zabaliť s primeranou starostlivosťou, aby sa produkty pri preprave nepoškodili.
  • Pri vrátení elektronických zariadení je potrebné ich vrátiť v pôvodnom obale, aby sa predišlo poškodeniu pri preprave!
  • Náklady na vrátenie tovaru, ktorý musí poslať špedícia naspäť, prevezme zákazník.

Aký tovar môže byť vrátený?

Ak Vás náš tovar nepresvedčil, môžete ho do 14 dní od nákupu, bez udania akéhokoľvek dôvodu, poslať späť. Túto všeobecnú lehotu sme pre Vás dobrovoľne predĺžili o lehotu 16 dní. Z toho vyplýva, že zakúpený tovar musí byť vrátený najneskôr do 30 dní.

Je ale potrebné vrátiť nepoužívaný produkt v pôvodnom stave zabalenom v originálnom balení.

Pomocou jednoznačného vyhlásenia (e-mailom) nás prosím informujte o Vašom záujme. Zadajte dôvod odstúpenia od zmluvy, číslo danej objednávky, Vaše meno a adresu (formulár na vrátenie tovaru)

Podrobné informácie k tejto téme nájdete tu.

Ako získam späť svoje peniaze?

Peniaze za produkty, ktoré sú poslané späť na našu adresu v rámci 30-dňovej lehoty a podľa platných obchodných podmienok, budú prevedené na Vaše konto nasledujúcim spôsobom:

  • platba prevodom na účet - prostredníctvom poukážky alebo vrátenie peňazí na Vaše konto (IBAN a BIC)
  • PayPal - spätným prevodom
  • kreditná karta - spätným prevodom

Splatná úhrada bude vykonaná v priebehu niekoľkých pracovných dní. V prípade otázok sa obráťte prosím na náš zákaznícky servis: slovensko@pureskinfood.net.