Ako si môžem objednať tovar?

Dostupnosť a stav zásob

Vždy sa snažíme mať pre vás na sklade čo najviac produktov.

Informácie o dodacej lehote nájdete na našej stránke na dvoch miestach: priamo pri produkte a v nákupnom košíku.

Stav produktu si môžete pozrieť na stránke produktu. Produkty rozdeľujeme do nasledujúcich kategórií:

Na sklade: tovar je možné ihneď odoslať. Bude odoslaný v ten istý alebo najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Na sklade od: produkt momentálne nie je skladom, ale mal by byť dostupný do uvedeného dátumu.

Momentálne nedostupné: bohužiaľ nemáme presné informácie o tom, kedy bude produkt opäť dostupný. Je možné, že produkt má problémy s dodaním u dodávateľa alebo problémy u výrobcu. Keďže nám tu často neposkytujú presné informácie, sme nútení odstrániť tlačidlo „Pridať do košíka“, aby sme sa vyhli zbytočne dlhým dodacím lehotám. Môžete tiež kliknúť na „Upozorniť ma, keď bude k dispozícii" a potom automaticky dostanete e-mail, akonáhle bude produkt opäť na sklade.

Vypredané: produkt sa už nevyrába alebo bol vyradený z nášho sortimentu.

Termín dodania závisí od viacerých faktorov ako je dodacia adresa, zvolená doručovacia služba, dostupnosť tovaru, čas objednávky a spôsob platby. Tu je príklad:
Potrebujete produkt a zobrazuje sa ako „Na sklade“. Predpokladaný dátum dodania je zobrazený pri produkte a v nákupnom košíku. Ak teraz vložíte do nákupného košíka ďalší produkt, ktorý bude skladom až neskôr, zmení sa predpokladaný termín dodania celej objednávky. Dátum dodania, kedy by ste obidva produkty dostali, sa zobrazuje v nákupnom košíku.

Pri akýchkoľvek zmenách/oneskoreniach doručení Vás budeme informovať.

Aký je aktuálny stav mojej objednávky?

Hneď po potvrdení objednávky vidíte aktuálny stav vo svojom účte. Ak chcete vykonať nejaké zmeny, venujte prosím zvýšenú pozornosť stavu objednávky.

Čaká sa na platbu - to znamená, že peniaze k nám ešte nedorazili. Zmeny vo Vašej objednávke sú možné kedykoľvek. Pripomenutie platby od nás dostanete raz týždenne počas 4 týždňov, po ktorých bude Vaša objednávka pozastavená/stornovaná. Ak zaplatíte neskôr, Vaša objednávka bude po tomto čase jednoducho znova aktivovaná.

Pripravená na odoslanie - objednávku evidujeme, je zaplatená ale ešte nebola spracovaná. Zmeny z Vašej strany sú možné kedykoľvek.

V procese balenia - objednávka sa spracúva alebo je už na ceste k doručovacej službe. Nie sú možné žiadne ďalšie zmeny.

Odoslaná - objednávka bola odoslaná.

Stornovaná - objednávka bola stornovaná.

Platobné možnosti

Spôsob platby pre krajinu: Slovensko

Plaťte jednoducho a bezpečne pomocou svojho účtu Amazon
Apple Pay
Zaplaťte bezpečne a rýchlo s Apple Pay.
Kreditná karta
Plaťte bezpečne a rýchlo pomocou VISA, Mastercard, JCB.
Karta Maestro
Plaťte bezpečne a rýchlo s kartou Maestro.
Platba prevodom na účet
Po dokončení objednávky preveďte fakturovanú sumu na náš bankový účet. Vaša objednávka bude odoslaná po prijatí platby.

Dopravné možnosti

Blahoželania

K Vašej zásielke máte možnosť pridať svoje osobné želanie. Môžete si vybrať medzi rôznymi motívmi a nechať si zobraziť aj konečný výsledok.

Táto možnosť je zobrazená len pred uzavretím objednávky!

Priložiť faktúru k zásielke

Táto voľba je obzvlášť dôležitá, ak chcete niekoho potešiť. Tovar si môžete nechať zabaliť do darčekového balenia a zvoliť možnosť poslania FA na inú adresu. V tomto prípade pošleme tovar obdarovanej osobe a faktúru na zvolenú adresu.

Je adresa dodania a adresa faktúry rovnaká - v tomto prípade Vám nepriložíme faktúru do balíka, ale ju pošleme v obálke.