Ako si môžem objednať tovar?

Proces objednávania

Spôsob nakupovania na našich stránkach je veľmi jednoduchý! Nakupovať môžete po celý deň. Ak by ste mali ale otázky a nevedeli ako ďalej, radi Vám poradíme.

Produkty možno nájsť pomocou funkcie “hľadám”, alebo pomocou praktickej navigácie. Ak ste si produkt vybrali kliknite už len na tlačidlo "Pridať do košíka".

Ak chcete objednávku ukončiť, kliknite na políčko “k pokladni”. Pre registrovaných zákazníkov prosíme zadať svoje prihlasovacie údaje. Nový zákazníci si tu môžu jednoduchým spôsobom, vytvoriť vlastný účet. V pokladni máte možnosť uviesť kód zľavovej poukážky, alebo aktuálnej akcie. Prosíme Vás na tomto mieste skontrolovať správnosť zvolených položiek.

Pri voľbe platby máte možnosť zvoliť platobnú metódu ako aj adresu dodania. Na záver Vás prosíme objednávku skontrolovať a kliknutím na políčko “odoslať” uzavrieť.

Obratom Vám zašleme potvrdenie o nákupe. Teraz je už len na nás, zakúpený tovar doručiť čo najrýchlejšie a najspoľahlivejšie.

Dostupnosť tovaru & zásoby

Aby ste na svoj tovar nemuseli dlho čakať, snažíme sa v našom sklade uskladniť čo najväčšie množstvo výrobkov. Skladované položky budú odoslané ešte v deň uzavretia objednávky, alebo najneskôr na ďalší deň.

Informáciu o tom, že požadovaný výrobok nie je na sklade, zobrazíme aj priamo pri zvolenej položke kde uvedieme aj dátum najbližšieho odvozu.

Predpokladaný odvoz tovaru je uvedený aj v nákupnom košíku! My rozlišujeme medzi:

  • výrobok je na sklade - pripravený na odvoz
  • pripravený na odvoz o X dní/týždne - výrobok je už na ceste k nám 
  • momentálne nedostupný - chýbajú nám presné informácie od výrobcu, alebo došlo k neočakávaným meškaniam
  • bude odoslaný priamo od výrobcu - výrobok bude odoslaný priamo od výrobcu

Užitočný príklad:

Do nákupného košíka vložíte výrobok, ktorý je dostupný aj na našom sklade. Pred ukončením nákupu sa rozhodnete pre ďalší výrobok, ktorý je pripravený na odvoz o 5 pracovných dní. Týmto dodatočným nákupom sa predlží doba odoslania obydvoch výrobkov o 5 dní. Aby ste neboli nepríjemne sklamaní, žiadame vás skontrolovať si dostupnosť jednotlivých zložiek. Pribežný dátum odoslania bude uvedený aj pri potvrdení vašej objednávky!
Ďakujeme vám za vaše porozumenie a prajeme vám príjemný nákup!

Platobné možnosti

Spôsob platby v/na Slovensko
Platba prevodom na účet
Po dokončení objednávky preveďte fakturovanú sumu na náš bankový účet. Vaša objednávka bude odoslaná po prijatí platby.
Kreditná karta
Platba s VISA, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB - rýchlo a bezpečne.
Kreditná karta
Platba s kartou Maestro - rýchlo a bezpečne.
Paypal
Platba prostredníctvom Paypal - jednoducho a rýchlo!

Dopravné možnosti

Blahoželanie

K vašej zásielke máte možnosť pridať svoje osobné želanie. Môžete si vybrať medzi rôznymi motívmi a nechať si zobraziť aj konečný výsledok.

Táto možnosť  je zobrazená len pred uzavretím objednávky!

Priložiť faktúru k zásielke

Táto voľba je obzvlášť dôležitá, ak chcete niekoho potešiť. Tovar si môžete nechať zabaliť do darčekového papiera a zvoliť opciu - faktúra zaslať na odlišnú adresu. V tomto prípade zašleme tovar na obdarovanú osobu a faktúru na zvolenú adresu.

Je adresa dodania a adresa faktúry rovnaká - v tomto prípade Vám nepriložíme faktúru do balíka, ale ju zašleme v obálke. 

Ako vyzerá chladiaca preprava čerstvého tovaru a rastlín, priamo od výrobcu?

Čo znamená poznámka k objednávke?

Vaše poznámky môžete uviesť aj v nákupnom košíku. Tieto správy budú, ale registrované len v našom systéme a nie v systéme príslušnej doručovacej služby! Prosíme Vás teda pred odoslaním Vašej požiadavky uistiť sa o tom, že príslušná doručovacia služna môže splniť vaše žiadosti.

Náš tím spracuje zobpovedne všetky námpomienky, poznámky, alebo dodatočné informácie avšak vám nemôže zaručiť, že všetky želania budú včasne akceptované aj našími partnermi. 

Ak máte otázky k vašej objednávke, alebo chcete vykonať súrne zmeny obráťte sa priamo na náš zákaznícky servis.

Aký je aktuálny stav mojej objednávky?

Akonáhle bude Vaša objednávka potvrdená, môžete vidieť jej aktuálny stav v rámci Vášho zákazníckeho účtu. V prípade, že chcete vykonať dodatočné zmeny, skontrolujte jej stav:

Nevykonaná platba  -  znamená, že peniaze ešte neboli prevedené na naše konto. V tomto štádiu su zmeny objednávky ešte stále neobmedzené. Avšak ak platba nebude vykonaná do štyroch týždňov, Vaša objednávka bude automaticky zrušená. V prípade, že dĺžná suma bude prevedená po dobe 4 týžňov na naše konto, Vaša objednávka bude znovu aktivovaná.

Pripravená na spracovanie- Vaša objednávka bola úspešná a čaká na spracovanie. Zmeny su ešte stále možné.

Objednávka sa zabaľuje-  Váš tovar bol už zabalený a je na ceste k doručovacej službe. V tomto štádiu už nemôžu byť vykonané žiadne zmeny. 

Odoslaná - Zásielka bola odoslaná.

Zrušená - Vaša objednávka bola zrušená.